Koostööpartneri kliendikontakti edastamine Mobire Eesti As-le

Täisteenusrent ehk pikaajaline autorent on mugav lahendus uue või vähesõitnud sõiduki kasutamiseks. Loe teenuse kohta rohkem infot meie veebilehelt.

INCLUDED IN THE MONTHLY CHARGE

  • Sõiduki rendimakse Mobire rendib Kliendile sõiduki vastavalt lepingus sätestatud tingimustele.
  • 24h teeninduskeskus Mobire tagab kliendile ööpäevaringse operatiivse abi kõigi sõidukiga seotud küsimuste korral (helistades lühinumbril 13500).
  • Liikluskindlustus Liikluskindlustus kogu rendiperioodiks.
  • Kaskokindlustus Sõidukil on kehtiv kaskokindlustuse poliis või rendileandja hüvitab sõidukile tekkinud kahju vastavalt Mobire sõiduki kahjujuhtumi järgsele taastamise korrale.
  • Kindlustusjuhtumite käsitlemine Mobire on kohustatud esindama Klienti kindlustusjuhtumitega seotud tegevustes (v.a kohtus), sealhulgas remonti teostavates ettevõtetes ning ühtlasi korraldab järelevalvet tööde kvaliteedi üle.
  • Arvete administreerimine Kliendil on võimalus sooritada oste Mobire koostööpartnerite juures Mobire soodushindade ja maksetähtaegadega. Ostude koondarve esitatakse kliendile kuu lõpus.
  • Asendusauto Mobire tagab Kliendile asendusauto hiljemalt järgmiseks tööpäevaks, vastavalt lepingus kokkulepitud tingimustele. Asendusauto väljastamine toimub Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
  • Kütusekaart Mobire annab kliendi kasutusse kütuse krediitkaardi, millele kehtivad Mobire soodustused. Ostude koondarve esitatakse kliendile kuu lõpus koos rendimaksega.

INCLUDED IN THE MONTHLY CHARGE

  • Sõiduki rendimakse Mobire rendib Kliendile sõiduki vastavalt lepingus sätestatud tingimustele.
  • 24h teeninduskeskus Mobire tagab kliendile ööpäevaringse operatiivse abi kõigi sõidukiga seotud küsimuste korral (helistades lühinumbril 13500).
  • Liikluskindlustus Liikluskindlustus kogu rendiperioodiks.
  • Kaskokindlustus Sõidukil on kehtiv kaskokindlustuse poliis või rendileandja hüvitab sõidukile tekkinud kahju vastavalt Mobire sõiduki kahjujuhtumi järgsele taastamise korrale.
  • Kindlustusjuhtumite käsitlemine Mobire on kohustatud esindama Klienti kindlustusjuhtumitega seotud tegevustes (v.a kohtus), sealhulgas remonti teostavates ettevõtetes ning ühtlasi korraldab järelevalvet tööde kvaliteedi üle.
  • Arvete administreerimine Kliendil on võimalus sooritada oste Mobire koostööpartnerite juures Mobire soodushindade ja maksetähtaegadega. Ostude koondarve esitatakse kliendile kuu lõpus.
  • Asendusauto Mobire tagab Kliendile asendusauto hiljemalt järgmiseks tööpäevaks, vastavalt lepingus kokkulepitud tingimustele. Asendusauto väljastamine toimub Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
  • Kütusekaart Mobire annab kliendi kasutusse kütuse krediitkaardi, millele kehtivad Mobire soodustused. Ostude koondarve esitatakse kliendile kuu lõpus koos rendimaksega.
  • Korralised tehnohooldused Mobire täisteenusrendi kuumaksesse on arvestatud uue sõidukiga seotud korraliste tehnohoolduste kulud vastavalt valmistajatehase hooldeprogrammile ning lepingus välja toodud läbisõidupiirangule NB! Teenus ei sisalda kulumaterjale.
  • Kulumaterjalid Mobire vahetab auto varuosad, mis on tekkinud normaalse kulumise tagajärjel.
  • Tehnoülevaatused Mobire teavitab Klienti ülevaatuse tähtaja saabumisest ning organiseerib ja tasub korralise riikliku tehnoülevaatuse läbiviimise.
  • Rehvid kogu perioodiks Mobire tagab Kliendile rehvid kogu rendiperioodiks, vastavalt normaalsele kulumisele ning planeeritud läbisõidule.
  • Rehvide vahetamine ja ladustamine Mobire korraldab hooajalise rehvivahetuse 2 korda aastas ja rehvide aastaringse ladustamise kogu rendiperioodi jooksul.
  • 0€ omavastutus kahjujuhtumi korral Mobire sõiduki kahjujuhtumi korral ei rakendu kliendile omavastutus ja seda olenemata juhtumi liigist (v.a sõiduki ärandamise, varguse ja röövi puhul)