Taivo:”Kõik käis väga kiirelt. Kümne päevaga oli auto mul käes.”

Jaga teistega:

Mobire täisteenusrendi perekond on kolme aastaga kasvanud väga suureks. Sellest hoolimata oleme kõigi oma praeguste ja tulevaste klientide jaoks alati olemas. Tahame pakkuda parimat täisteenusrendi teenust.

Saime kokku oma kliendi Taivoga, et temaga lähemalt rääkida täisteenusrendist ja kuidas ta on meie pakutava teenusega rahul. Taivo on olnud Mobire pere liige nüüdseks juba aasta aega ning on täisteenusrenti võtnud kaks sõidukit.    

Taivo, kuidas jõudsid Mobire täisteenusrendini?

Mobire täisteenusrendini jõudsin läbi uudiskirja, kus olid head pakkumised. Kuna teenusest eelnevalt midagi ei teadnud, siis võtsin kodulehe lahti ja hakkasin uurima, mis see täpsemalt on. Autode valik oli kodulehel suur ning sealt jäi üks auto silma.

Seejärel kirjutasin e-maili ning peagi sain kõne Otilt (Ott Arumeel, Mobire Eesti AS endine partnersuhete haldur – toim.), kes selgitas mulle natukene täisteenusrendi teenuse olemust. Omavahel oli meil mõned meilivahetused, käisime koos autot vaatamas ning peagi oli juba leping sõlmitud. Kõik võttis kokku kuskil 10 päeva ning auto oli mul käes.


Kui palju eelnevalt täisteenusrendist teadsid?

Enne uudiskirja ei teadnud täisteenusrendist midagi. Teadsin nendest tavarentidest, kuid täisteenusrendi avastamine oli minu jaoks täiesti uus maailm.


Kuna tegemist on Eestis suhteliselt uue teenusega, siis kuivõrd lihtne oli teenuse sisust aru saada?

Mina sain väga lihtsalt aru. Kodulehel on väga konkreetselt välja toodud, mis teenused kuumakse sees on. Kui mõttega lugeda, siis saab väga hästi aru, mis teenusega tegu on. Üldjuhul on võimatu kodulehe infost valesti aru saada.

Mina sain kohe aru, et kliendi jaoks on tehtud kõik väga mugavaks, sest ise ei pea muud tegema, kui ainult ühe arvega kõik ära tasuma. Ma ei pea ise muretsema autode kindlustuste, tehnohoolduste jm pärast.


Mis oli peamine põhjus või põhjused, et võtta ka teine sõiduk täisteenusrenti?

Peamine põhjus oli eelnev meeldiv koostöö ja suhtumine oma klientidesse. Meie puhul oli näha, et Mobire teeb endast kõik, et kliendil oleks võimalikult mugav ja saaks sellise auto nagu soovib. Otiga koostöö sujus väga hästi ja polnud kordagi mõttes kuskilt mujalt naisele auto võtta kui Mobirest. Kindlasti on eriti mugav see, et kodust ei pea ise lahkumagi, et auto saada. Ott tegi meie eest kogu töö ära.


Mis on Sinu arvates suurimad erinevused liisinguga?

Mugavus on ilmselt kõige suurem erinevus. Täisteenusrendi puhul ei pea ma mõtlema, millal on ülevaatus või kindlustused läbi. Kahe lapse kõrvalt ei pea tegema ajagraafikut, et millal ma saan lastega ja millal autoga tegeleda. Kõik autoga seotud asjad on minu õlult n-ö ära lükatud. Mõni võib öelda, et see on laiskus, aga tegelikult on see oma aja väärtustamine.

Pangast autot liisides ei huvita kedagi, mis on Sinu soovid, kõike pead ise ajama ning peaasi, et maksad. Täisteenusrent aga hoolib oma klientidest ja see on ülimalt suur eelis panga ees.


Mis on olnud senimaani kõige suuremad üllatused või n-ö positiivseid emotsioone pakkunud?

Ilmselt on selleks Ott. Tema personaalne lähenemine ja minu eest seismine. Kõik probleemid lahendati kiirelt ära. Ma tõesti tunnen, et Mobire hoolib oma klientidest, keegi ei ole mingi suvaline mutter.


Kas on olnud midagi ka negatiivset?

Ei, ei ole. Kõik on olnud siiani väga positiivne.


Kuidas kogu protsess algusest kuni auto kätte saamiseni kulges?

Kogu protsess algusest kuni auto kätte saamiseni kulges väga sujuvalt ja kiirelt. Ott oli minu jaoks kogu aeg kättesaadav ja isegi, kui ta kohe telefonile ei saanud vastata, siis helistas esimesel võimalusel alati tagasi. Ka meilivahetus käis väga kiirelt. Mobire poole pealt ei olnud ühtegi takistust, Kia esindusel tekkis mingiks ajaks viivitus, kuid see ei olenenud üldse Mobirest.


Kas Sul on ettepanekuid, kuidas saaksime täisteenusrendi teenust paremaks muuta?

Ei oskagi midagi soovitada, kuna kõik toimib minu jaoks nii hästi. Minu kogemus on olnud ainult positiivne, seega ei tule ühtegi ettepanekut.


Mida soovitad omalt poolt, kes kahtlevad täisteenusrendis?

Ei tohi ainult vaadata täisteenusrendi kuumakset. Suur pilt on üldse midagi muud. Liisingus ei ole sees peale kasutusrendi midagi, kuid täisteenusrendi kuumakses on peale auto kasutusrendi veel ka hooldused, kindlustused, rehvid jne. 

Täisteenusrendi puhul on ka personaalne lähenemine ja oma haldur, kes tegeleb Sinuga. Mina soovitan igal juhul eelistada täisteenusrenti liisingule.

Kui ka Sina väärtustad oma aega ja soovid tegeleda asjadega, mis Sind päriselt huvitavad, siis liitu täisteenusrendiga ning kõik autoga seotud mured jäävad meie kanda!

Täisteenusrenti on võimalik võtta kõiki Eestis müüdavaid uusi sõidukeid. Näidispakkumistega saad tutvuda siin: www.mobire.ee/rendiautod

Oma autosoovist kirjuta meile läbi kodulehe; saada e-mail info@mobire.ee või helista +372  5551 3110.

Muretu sõidu tagab täisteenusrent!