Korduma kippuvad küsimused
Juhul, kui Sinu küsimusele alltoodud nimekirjas vastus puudub,
siis võta meiega ühendust telefoni teel (E-R 9-17) või saada e-mail:
Mis on täisteenusrent ehk pikaajaline autorent?
Täisteenusrent on suurepärane alternatiiv autoliisingule, kus olenevalt valitud teenuste paketist on erinevad sõidukiga seotud kulud mugavalt fikseeritud kuumakses terveks rendiperioodiks. See aitab vältida autoga seonduvaid ootamatuid kulutusi ja ebamugavusi ning säästa väärtuslikku aega.
Millest koosneb täisteenusrendi teenuste pakett?
Oma vajadustest lähtuvalt on kliendil võimalik valida kahe erineva teenuspaketi vahel: Premium pakett koosneb 14-st erinevast teenusest. Kuumakses sisalduvad järgmised teenused:
● sõiduki kasutamine;
● 24h teenindusabi;
● liiklus- ja kaskokindlustus;
● kindlusjuhtumite käsitlemine;
● korralised tehnohooldused (vastavalt läbisõidupiirangule);
● hoolduste, remontide ja rehvivahetuste korraldamine;
● kulumaterjalid;
● talverehvid kogu rendiperioodiks;
● rehvide vahetamine ja ladustamine;
● kütuse krediitkaart;
● arvete administreerimine;
● tasuta asendusauto igaks juhtumiks;
● 0EUR omavastutus kindlustusjuhtumi puhul.
Premium pakett on suurepärane lahendus kliendile, kes tahab vältida autoga seonduvaid ootamatuid kulutusi ja soovib kõik hinnas terviklikku muretut autokasutamise kogemust. Premium teenuspaketi puhul on kõik sõidukiga seonduvad kulud arvestatud ühte kuumaksesse.
Standard pakett koosneb kaheksast erinevast teenusest. Kuumakses sisalduvad järgmised teenused:
● sõiduki kasutamine;
● 24h teenindusabi;
● liiklus- ja kaskokindlustus;
● kindlusjuhtumite käsitlemine;
● kütuse krediitkaart;
● arvete administreerimine;
● tasuta asendusauto igaks juhtumiks.
Standard pakett sobib hästi kliendile, kes eelistab lihtsat lahendust, kus autoga seonduvad põhivajadused(näiteks kindlustused ja asendusauto) sisalduvad sõiduki kuumakses.
Kes saab sõidukit täisteenusrenti võtta?
Sõidukit saavad täisteenusrenti võtta eraisikud vanuses 23-75 aastat, kes on Eesti kodanikud või kellel on kehtiv elamisluba ja kehtiv juhiluba.
Juriidiliste isikute puhul pakume täisteenusrenti toimivatele ettevõtetele, kellel puuduvad kehtivad võlgnevused.
Milliseid dokumente pean täisteenindusega auto rentimiseks esitama?
Kui sõidukit soovitakse rentida ettevõttele tuleb esitada ettevõtte nimi ja registrikood. Kui sõiduki rentijaks on eraisik, tuleb esitada rentniku nimi ja isikukood.
Milliseid autosid saab täisteenusrenti võtta?
Pakume täisteenusrenti kõigile Eestis saadaolevatele täiesti uutele ja väikese läbisõiduga sõidukitele.
Kas valikus olevad autod on uued?
Jah, kõik meie veebivalikus pakutavad sõidukid on täiesti uued.
Kas saan vajadusel lepingu ennetähtaegselt lõpetada?
Jah, Kliendil on võimalus leping ennetähtaegselt lõpetada, andes sellest kirjalikult teada ning tasudes lepingu lõpetamise tasu (tavaliselt 1–5kuu rendimakse suurune tasu).
Mis on sissemakse?
Enamus veebis pakutavaid autosid on saadaval null eurose sissemaksega. Kui klient siiski soovib teha sõidukile sissemakse, siis tuleb see tasuda enne rendisõiduki kätte saamist ja sissemakse summa võrra vähenevad kliendile ülejäänud perioodi igakuised rendimaksed.
Kas valikus olevad autod on uued?
Jah, Kliendil on rendiperioodi vältel võimalik sõidukit vahetada.
Mis saab autost rendiperioodi lõpus?
Pärast rendiperioodi lõppu tagastage auto teenusepakkujale ja võtke meilt uus sõiduk täisteenusrenti.
Kas ma saan rendiperioodi lõpus auto endale osta?
Soovi korral on Kliendil võimalus sõiduk rendiperioodi lõpus kokkulepitud summaga välja osta.
Kas ma pean rendiautole eraldi kindlustuse ostma?
Ei, kindlustused sisalduvad juba hinnas nii Standard kui ka Premium teenuspakettides.
Mis saab kui ma satun rendiautoga avariisse?
Rendiautoga toimunud avarii või kindlustusjuhtumi korral tuleb teatada 24h teeninduskeskuse telefoninumbrile 13500 kus teenusepakkuja annab edasised juhised ja abi.
Juhul kui keegi on liiklusõnnetuses vigastatud, tuleb viivitamatult teavitada juhtunust ka politseid ja kiirabi telefonil 112.
Kas sõidukit võivad kasutada ka minu pereliikmed?
Jah, sõidukit võivad kasutada Kliendi poolt soovitatud isikud, kellele teenusepakkuja väljastab volikirja.
Kas rendiautol on teenusepakkuja kleebised?
Ei, rendiauto antakse Kliendile ilma teenusepakkuja kleebisteta.
Kas rendiautole võib panna oma ettevõtte reklaamkleebised?
Jah, kokkuleppel teenusepakkujaga on lubatud rendiautole paigaldada reklaamkleebised.
Kas rendiautole saab lisada kärukonksu, katusereelingud jms?
Jah, kokkuleppel teenusepakkujaga on võimalik rendiautole paigaldada täiendavaid lisasid nagu kärukonks, katusereelingud jms. Sellistest soovidest palun teenusepakkujat teavitada kohe rendisõiduki päringut tehes.
Mis juhtub kui ületan ettemääratud läbisõidupiirangu?
Lepingus määratud läbisõidu ületamisel kohandub tasu, mis on 0,18EUR ületatud kilomeetri kohta. Sellest tulenevalt julgustame kliente alati oma prognoositavat läbisõitu võimalikult realistlikult hindama.