Koostööpartneri kliendikontakti edastamine Mobire Eesti As-le
Täisteenusrent ehk pikaajaline autorent on mugav lahendus uue või vähesõitnud sõiduki kasutamiseks. Loe teenuse kohta rohkem infot meie veebilehelt.
Kuumakses sisaldub
- Sõiduki rendimakse Mobire rendib Kliendile sõiduki vastavalt lepingus sätestatud tingimustele.
- 24h teeninduskeskus Mobire tagab kliendile ööpäevaringse operatiivse abi kõigi sõidukiga seotud küsimuste korral (helistades lühinumbril 13500).
- Liikluskindlustus Liikluskindlustus kogu rendiperioodiks.
- Kaskokindlustus Sõidukil on kehtiv kaskokindlustuse poliis või rendileandja hüvitab sõidukile tekkinud kahju vastavalt Mobire sõiduki kahjujuhtumi järgsele taastamise korrale.
- Kindlustusjuhtumite käsitlemine Mobire on kohustatud esindama Klienti kindlustusjuhtumitega seotud tegevustes (v.a kohtus), sealhulgas remonti teostavates ettevõtetes ning ühtlasi korraldab järelevalvet tööde kvaliteedi üle.
- Arvete administreerimine Kliendil on võimalus sooritada oste Mobire koostööpartnerite juures Mobire soodushindade ja maksetähtaegadega. Ostude koondarve esitatakse kliendile kuu lõpus.
- Asendusauto Mobire tagab Kliendile asendusauto hiljemalt järgmiseks tööpäevaks, vastavalt lepingus kokkulepitud tingimustele. Asendusauto väljastamine toimub Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
- Kütusekaart Mobire annab kliendi kasutusse kütuse krediitkaardi, millele kehtivad Mobire soodustused. Ostude koondarve esitatakse kliendile kuu lõpus koos rendimaksega.
Kuumakses sisaldub
- Sõiduki rendimakse Mobire rendib Kliendile sõiduki vastavalt lepingus sätestatud tingimustele.
- 24h teeninduskeskus Mobire tagab kliendile ööpäevaringse operatiivse abi kõigi sõidukiga seotud küsimuste korral (helistades lühinumbril 13500).
- Liikluskindlustus Liikluskindlustus kogu rendiperioodiks.
- Kaskokindlustus Sõidukil on kehtiv kaskokindlustuse poliis või rendileandja hüvitab sõidukile tekkinud kahju vastavalt Mobire sõiduki kahjujuhtumi järgsele taastamise korrale.
- Kindlustusjuhtumite käsitlemine Mobire on kohustatud esindama Klienti kindlustusjuhtumitega seotud tegevustes (v.a kohtus), sealhulgas remonti teostavates ettevõtetes ning ühtlasi korraldab järelevalvet tööde kvaliteedi üle.
- Arvete administreerimine Kliendil on võimalus sooritada oste Mobire koostööpartnerite juures Mobire soodushindade ja maksetähtaegadega. Ostude koondarve esitatakse kliendile kuu lõpus.
- Asendusauto Mobire tagab Kliendile asendusauto hiljemalt järgmiseks tööpäevaks, vastavalt lepingus kokkulepitud tingimustele. Asendusauto väljastamine toimub Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
- Kütusekaart Mobire annab kliendi kasutusse kütuse krediitkaardi, millele kehtivad Mobire soodustused. Ostude koondarve esitatakse kliendile kuu lõpus koos rendimaksega.
- Korralised tehnohooldused Mobire täisteenusrendi kuumaksesse on arvestatud uue sõidukiga seotud korraliste tehnohoolduste kulud vastavalt valmistajatehase hooldeprogrammile ning lepingus välja toodud läbisõidupiirangule NB! Teenus ei sisalda kulumaterjale.
- Kulumaterjalid Mobire vahetab auto varuosad, mis on tekkinud normaalse kulumise tagajärjel.
- Tehnoülevaatused Mobire teavitab Klienti ülevaatuse tähtaja saabumisest ning organiseerib ja tasub korralise riikliku tehnoülevaatuse läbiviimise.
- Rehvid kogu perioodiks Mobire tagab Kliendile rehvid kogu rendiperioodiks, vastavalt normaalsele kulumisele ning planeeritud läbisõidule.
- Rehvide vahetamine ja ladustamine Mobire korraldab hooajalise rehvivahetuse 2 korda aastas ja rehvide aastaringse ladustamise kogu rendiperioodi jooksul.
- 0€ omavastutus kahjujuhtumi korral Mobire sõiduki kahjujuhtumi korral ei rakendu kliendile omavastutus ja seda olenemata juhtumi liigist (v.a sõiduki ärandamise, varguse ja röövi puhul)