Hanna:”Tegin Hiiumaal pühapäeva öösel avarii ja sain kohe ka abi.”

Jaga teistega:

Saime 2020 aasta lõpus kokku meie kliendi Hannaga, et uurida, kuidas ta jõudis Mobire täisteenusrendini ning kas ta on pakutava teenusega rahul. Hanna on meie klient olnud juba paar aastat.

Hanna, kuidas jõudsid Mobire täisteenusrendini?

Uut autot otsima hakates leidsin endale ühe sobiva ning mõtlesin, et küsin oma õemehelt, kes on autode alal spetsialist, nõu antud mudeli kohta. Autot ta kiitis ning pakkus mulle, et uuriksin Mobirest täisteenusrendi pakkumist. Nii ma siis pöördusingi Mobiresse, et saada endale uus auto.

Kui palju eelnevalt teadsid täisteenusrendist?

Tänu tuttavatele teadsin teenusest, aga mitte nii täpselt. Peale konkreetse pakkumise kätte saamist sain rohkem aru, mida täisteenusrent endast kujutab.

Teenust uurima hakates, kuivõrd lihtne oli teenuse sisust aru saada?

Küllaltki lihtne oli teenusest aru saada, sest kõik info oli korralikult välja toodud ning pakkumine selgelt üles ehitatud. Kuna mul on ka eelnevalt auto olnud, siis ma teadsin, mis need jooksvad kulud on, mis iga autoga kaasnevad.

Mis on Sinu arvates suurimad erinevused liisinguga?

Peamine erinevus on, et ise ei pea järge pidama hoolduste ja asjade üle. Rehvivahetuse puhul ka tuleb ainult helistada ja kohe saad omale sobiva aja. Lisaks on muidugi väga suureks plussiks 24 h teenindusabi, sest igal ajal on võimalik murele lahendus saada ning seda väga kiirelt. Olen saanud sellest 24 h teenindusest väga palju abi.

Mis on olnud senimaani kõige suuremad üllatused või n-ö positiivseid emotsioone pakkunud?

Kõige suurem positiivne üllatus oli see, kui suvel Hiiumaal olles juhtus pühapäeva öösel õnnetus, siis sain kohe abi. Helistasin 24 h teenindusele ning juhuslikult oli Mobire töötaja ise Hiiumaal ning tuli mulle kohe appi. Olin ise nii šokis, et ei oleks suutnud seda olukorda kuidagi ära lahendada kohe, seega olen väga õnnelik, et mul oli kohe abi saada. Keerulistes olukordades on see 24 h teenindus ikka super. 

Kas on olnud ka midagi negatiivset?

Otseselt negatiivset ei ole olnud. Seda ei saa muidugi negatiivseks lugeda, aga seoses Mobire ja Rentesti ühinemisega muutusid ka pangaandmed ning millegipärast pikalt ei töötanud otsekorralduse süsteem, aga lõpuks saadi see muidugi korda.

Kuidas kulges kogu protsess Sinu jaoks algusest kuni auto kätte saamiseni?

Väga hästi. Koostöö sujus suurepäraselt. Kogu suhtlus oli mul Eneliga (Mobire kliendihaldur Eneli Talts-Rodrik, kes on hetkel lapsehoolduspuhkusel), kellega oli lihtne asju arutada ning kõik oli üheselt mõistetav. Auto oli kohe olemas ja oli vaja ainult Tartust Tallinnasse tuua. Kuna läksin ise sel ajal just reisile, siis mul otseselt polnudki mingit ootamist auto osas, sest tagasi tulles sain selle kohe kätte. Ajaliselt esimest kontaktist kuni reaalselt auto kättesaamiseni läks maksimaalselt kaks nädalat.

Mis soovitad omalt poolt neile, kes kahtlevad täisteenusrendis?

Mina soovitan vaadata seda poolt, mille aja, närvikulu ning korralduse mõttes kokku hoiab, sest kõik teenused on kuumakses sees. Sa ostad teenust ja võib-olla maksad natukene rohkem selle pealt, aga on seda väärt, et kõik asjad korraldatakse ära ning ei pea mõtlema, mis nüüd on vaja teha, millised on lisakulud jne. Kõik saab ühe ümmarguse arvega tasutud.

Kui oled ka uue auto otsingul, siis tutvu täisteenusrendi pakkumistega SIIN

Loe veel lisaks